Jeśli jesteś właścicielem tej strony, możesz wyłączyć reklamę poniżej zmieniając pakiet na PRO lub VIP w panelu naszego hostingu już od 4zł!

talerze perkusyjne

site
filmmix.serwis

Poprawiłam niektóre fragmenty w oparciu o wiedzę, którą mi udostępniliście, mam jeszcze jeden fragment, który wczesniej wydawał mi się prosty, ale teraz jak mnie oświecacie swoją profesjonalną wiedzą, to już wole z Wami skonsultować:

"Lata trzydzieste obfitowały w całą gamę nowości, jak całkowicie operatywny pedał (stopa)? hi-hata, który pozwolił na udoskonalenie efektów dźwiękowych i zmienił formę nadawania rytmu.
Jednocześnie pojawiły się podstawki pod talerze, dzięki którym można je było umieścić na bębnie, zmieniać ich ilość oraz różnicować ich tonację.
Nowością był się także talerz Ride. W niektórych wypadkach perkusiści przenosili partie grane na hi-hat na Ride. Nieco później pojawią się udoskonalone tomy na statywie, do których z czasem dodanie zostanie pedał ułatwiający pracę instrumentalisty.
Wszystkie te zmiany, właściwie bez wiedzy samych muzyków zmieniały formę gry i uwalniały muzyka od prostych i jednostajnych rytmów.
Ręce miały dużo więcej swobody interpretacyjnej, co pozwoliło na przeniesienie podstawowej roli rytmicznej z bębna na talerze. W tym kontekście znaczenia nabrały również pałeczki, coraz to bardziej różnorodne, a także miotełki perkusyjne, odgrywające podstawowa rolę w wydobywaniu łagodnych i melodyjnych rytmów swingu.
UWAGA UWAGA

Mamy przyjemność poinformować, że w dniach 25 września - 18 października
2009 w salach Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. w Opolu odbędą się dwa Ogólnopolskie Konkursy Perkusyjne w ramach XVIII Międzynarodowego Festiwalu Perkusyjnego October Drum Fest.

1. VI Ogólnopolski Konkurs dla młodych wibrafonistów

2. VI Ogólnopolski Konkurs Zestawowy w tym roku pod nazwą Konkurs Mapex
- Drummer of Tomorrow Poland

Pragnę podkreślić, że ogólnopolski konkurs zestawowy jest pierwszym etapem międzynarodowego konkursu Drummer of Tomorrow współorganizowanego razem z firmą Mapex. Finalista etapu krajowego weźmie udział w konkursie międzynarodowym podczas targów muzycznych NAMM w Los Angeles lub Musik Messe we Frankfurcie w 2010 roku. Główną nagrodą Drummer of Tomorrow 2010 jest tygodniowy pobyt i lekcje perkusji w Stanach Zjednoczonych, zapewniony przelot i zakwaterowanie, a także możliwość występów podczas festiwali perkusyjnych na całym świecie. Ponadto nagrodami będą zestawy i akcesoria perkusyjne.


Regulaminy obu konkursów oraz program obowiązkowy konkursu wibrafonowego znajdują się na stronie www.miedzynarodowyfestiwalperkusyjny.pl w zakładce konkurs.

W jury konkursów na szczeblu krajowym zasiądą wybitni profesorowie i koncertujący muzycy z kraju jak też z zagranicy specjalizujący się w grze na obu tych instrumentach, m.in. Ney Rosauro, Robert Van Sice, Will Calhoun i Antonio Sanchez.

Podczas festiwalu oprócz konkursów odbędzie się wiele koncertów muzyki klasycznej, jazzowej, rockowej i etnicznej. Odbędzie się także szereg warsztatów instrumentalnych i lekcji pokazowych prowadzonych przez zaproszonych do udziału w festiwalu wybitnych perkusistów i innych instrumentalistów zarówno krajowych jak i zagranicznych.

Nowością podczas tegorocznego festiwalu będzie duża wystawa instrumentów perkusyjnych klasycznych, latynoskich i jazzowych, podczas której będzie można zobaczyć, usłyszeć i wypróbować instrumenty, talerze i pałki wielu bardzo znanych firm - Yamaha, Premier, Vater, Bergerault, Adams, Ludwig/Musser, Paiste, Sabian jak i tych nowszych wchodzących dopiero na polski rynek - Innovative, Anatolian, Mastersound, World Max, Humes & Berg..
Niespodzianką jaką organizatorzy przygotowali dla wszystkich osób odwiedzających tegoroczną wystawę będą bardzo atrakcyjne warunki zakupu instrumentów oraz podpisanych podczas jej trwania umów intencyjnych dotyczące wszystkich biorących w wystawie firm. TO JEDYNA W NASZYM KRAJU TEGO TYPU WYSTAWA TEGO TAK BARDZO NIETYPOWEGO INSTRUMENTARIUM. MUSICIE PAŃSTWO SKORZYSTAĆ Z TEJ NIEPOWTARZALNEJ OKAZJI.

Pozdrawiam i serdecznie zapraszam na October Drum Fest do Opola. Szczegółowy plan festiwalu oraz wszelkie dodatkowe informacje dotyczące konkursów, warsztatów i wystawy możecie Państwo znaleźć na stronie internetowej - www.miedzynarodowyfestiwalperkusyjny.pl
A kto w Polsku sprzedaje PROELa?

Guglałem i znalazłem tylko sprzęt dla dj-ów..


EDIT: znalazłem cennik proel ->

http://www.soundtrade.pl/...brane_detal.pdf

MFPROHD Sztywny case z ABS na hardware perkusyjny z rączką i kółkami 580,00

MFPRO600 Sztywny case z ABS na talerze perkusyjne z rączką i kółkami 699 290,00

BAG700PLUS Zestaw pokrowców nylonowych na bębny, 5 elementów 430,00

BAG700MASTERZestaw pokrowców nylonowych na bębny, 5 elementów 430,00

BAG700ROCK Zestaw pokrowców nylonowych na bębny, 6 elementów 510,00

BAG500P Pokrowiec nylonowy z 10mm pianką na talerze perkusyjne z kieszenią na palki, czarny 82,0

BAG510P Pokrowiec nylonowy z 20mm pianką na talerze perkusyjne dwukomorowy, z kieszenią na palki, czarny 105,00

BAG600P Pokrowiec nylonowy na pałki perkusyjne, czarny 48,00

BAG610P Pokrowiec nylonowy z 20mm pianką na pałki perkusyjne, czarny 54,00
A mnie bardzo ciekawi jak wy gracie na tych talerzach ze one pekaja. Na sali perkusyjne mamy (swoich nie posiadam) talerze juz chyba 10 lat i zadnego pekniecia nie maja mimo ze czasami gramy naprawde glosno
To fragment perkusji do Guitar Hero?


O to jest tu na zdjęciu!

I, zdaje się, ze ta płytka robi za hi-hat (talerze perkusyjne)
wciaz jestem za tym, by zaczeli talerze perkusyjne rzucac... byloby wiecej pracy dla lekarzy chociaz
taki plan poprawy sytuacji sluzby zdrowia, czy cos..
Witam serdecznie. Mam wielką prośbe o podanie konkretnych sprawdzonych modeli mikrofonów które współpracowałyby by z moim vx, ponieważ wydaje mi się że manualne ustawienia są dosyć ubogie, a podczas nagrywania wesel występują niepokojące mnie objawy. W moim canonie xm-1 dzięki Waszym poradom idealnie sprawdził sie mikrofon monocara, ale to wiadomo xm-1 = "pierdzący bas". W soniaku nie spodziwałem sie tego , że modlitwy dialogi itd. są nagrywanie bardzo cicho, natomiast na weselu chociaż byłem z nią dopiero raz aby sie jej nauczyć wydaje mi się że przesterowuje wysokie tony , szczegółnie talerze perkusyjne a to już jest bardzo niepokojące. Wiem że temat był poruszany niejednokrotnie ale trudno mi się było dopatrzeć konkretnej odpowiedzi. Bardzo dziękuje za pomoc.
[quote="Frederick"]a mi Now I'm Here. Tam na koncu Roger naprawde robi cudowna rzecz szczegolnie w tym punkcie kulminacyjnym gdy wchodzi na werbel:trrrrrrrrrrrrrrr i dwa podbicia stopka i talerze. koniec.

YEAH! Właśnie sobie obejrzałam ten numer i sobie przypomniałam- to jest chyba najlepsze takie perkusyjne zakończenie. W ogóle b. lubię Rogera jako perkusistę, wręcz ubóstwiam, on jest super!
A co do Now I'm Here, to zarówno piosenka jak i teledysk są cudne, po prostu pełen czad! No i Freddie w tej pelerynce -on był bogiem!
No, laleczka Chucky

Pmiętam jeszcze taki film, gdzie "centrum wszelkich złych mocy" była figurka/maskotka małpka, która miała takie talerze perkusyjne przy łapkach. Wyglądała trochę jak kapucynka kataryniarza (tak była ubrana). Jak działo się coś złego, to uderzała mocno i szybko o siebie te talerze, brrrrrr, też miała dziwny wzrok.
UWAGA UWAGA

Mamy przyjemność poinformować, że w dniach 25 września - 18 października
2009 w salach Państwowej Szkoły Muzycznej I i II st. w Opolu odbędą się dwa Ogólnopolskie Konkursy Perkusyjne w ramach XVIII Międzynarodowego Festiwalu Perkusyjnego October Drum Fest.

1. VI Ogólnopolski Konkurs dla młodych wibrafonistów

2. VI Ogólnopolski Konkurs Zestawowy w tym roku pod nazwą Konkurs Mapex
- Drummer of Tomorrow Poland

Pragnę podkreślić, że ogólnopolski konkurs zestawowy jest pierwszym etapem międzynarodowego konkursu Drummer of Tomorrow współorganizowanego razem z firmą Mapex. Finalista etapu krajowego weźmie udział w konkursie międzynarodowym podczas targów muzycznych NAMM w Los Angeles lub Musik Messe we Frankfurcie w 2010 roku. Główną nagrodą Drummer of Tomorrow 2010 jest tygodniowy pobyt i lekcje perkusji w Stanach Zjednoczonych, zapewniony przelot i zakwaterowanie, a także możliwość występów podczas festiwali perkusyjnych na całym świecie. Ponadto nagrodami będą zestawy i akcesoria perkusyjne.


Regulaminy obu konkursów oraz program obowiązkowy konkursu wibrafonowego znajdują się na stronie www.miedzynarodowyfestiwalperkusyjny.pl w zakładce konkurs.

W jury konkursów na szczeblu krajowym zasiądą wybitni profesorowie i koncertujący muzycy z kraju jak też z zagranicy specjalizujący się w grze na obu tych instrumentach, m.in. Ney Rosauro, Robert Van Sice, Will Calhoun i Antonio Sanchez.

Podczas festiwalu oprócz konkursów odbędzie się wiele koncertów muzyki klasycznej, jazzowej, rockowej i etnicznej. Odbędzie się także szereg warsztatów instrumentalnych i lekcji pokazowych prowadzonych przez zaproszonych do udziału w festiwalu wybitnych perkusistów i innych instrumentalistów zarówno krajowych jak i zagranicznych.

Nowością podczas tegorocznego festiwalu będzie duża wystawa instrumentów perkusyjnych klasycznych, latynoskich i jazzowych, podczas której będzie można zobaczyć, usłyszeć i wypróbować instrumenty, talerze i pałki wielu bardzo znanych firm - Yamaha, Premier, Vater, Bergerault, Adams, Ludwig/Musser, Paiste, Sabian jak i tych nowszych wchodzących dopiero na polski rynek - Innovative, Anatolian, Mastersound, World Max, Humes & Berg..
Niespodzianką jaką organizatorzy przygotowali dla wszystkich osób odwiedzających tegoroczną wystawę będą bardzo atrakcyjne warunki zakupu instrumentów oraz podpisanych podczas jej trwania umów intencyjnych dotyczące wszystkich biorących w wystawie firm. TO JEDYNA W NASZYM KRAJU TEGO TYPU WYSTAWA TEGO TAK BARDZO NIETYPOWEGO INSTRUMENTARIUM. MUSICIE PAŃSTWO SKORZYSTAĆ Z TEJ NIEPOWTARZALNEJ OKAZJI.

Pozdrawiam i serdecznie zapraszam na October Drum Fest do Opola. Szczegółowy plan festiwalu oraz wszelkie dodatkowe informacje dotyczące konkursów, warsztatów i wystawy możecie Państwo znaleźć na stronie internetowej - www.miedzynarodowyfestiwalperkusyjny.pl
Okazją będzie jeśli talerz nie będzie mocno zużyty bo nowy kosztuje gdzieś koło 650zł więc tu masz jednak połowę taniej ale chciałbym ci powiedzieć że ja nawet za tą cenę bym go nie brał. Zildjian to bardzo dobra marka jeśli chodzi o talerze perkusyjne ale co do tańszych serii słyszałem że płaci się za napis a nie za blachę i że te niższe serie nie są zbyt udane jeśli chodzi o brzmienie chociaż każdy ma swój gust. Ja z mojej strony polecam ci firmę Paiste i dam ci link na prawdziwą okazję na zdobycie profesjonalnej blachy a mianowicie hi hat z serii 2002

http://www.allegro.pl/ite..._hi_hat_14.html

a jeżeli chciałbyś coś innego to jeszcze dam ci link do sabiana

http://www.allegro.pl/ite...y_warszawa.html

Ja osobiście mam paiste PST5 14'' medium hi-hat i jestem z niego bardzo zadowolony a kosztuje do 550zł więc nie najgorzej. Tu mam Link do mojego

http://www.fotosik.pl/pok...9481e73caa.html

Myślę że pomogłem. Pozdrawiam!!!
Thomas Armon Pridgen (ur. 23 listopada 1983 w Alameda County w Kalifornii) - obecny perkusista zespołu The Mars Volta.

W wieku 9 lat wygrał prestiżową nagrodę Drum Off na konkursie organizowanym przez największą amerykańską sieć sklepów muzycznych Guitar Center, a wieku lat 10 uzyskał oficjalną aprobatę od firmy Zildjian jako najmłodszy perkusista w jej prawie 400-letniej historii. W 1999, w wieku lat 15 uzyskał czteroletnie stypendium w Berklee College of Music; był najmłodszym muzykiem w historii uczelni, który kiedykolwiek otrzymał to stypendium. Oprócz gry w The Mars Volta współpracuje również z muzykiem jazzowym Christianem Scottem i z metalowym zespołem Wicked Wisdom.



Dyskografia

Z Ericiem Galesem
Crystal Vision - (2006)
Psychedelic Underground - (2007)

Z Christianem Scottem
Rewind That (2006)

Z Omar Rodriguez-Lopez Group
Calibration (Is Pushing Luck and Key Too Far) (2007)

Z The Mars Volta
The Bedlam in Goliath - LP (2008)

Sprzęt
Bębny - Clear Acrylic DW Drums
8x12
9x13
13x15 legs
14x16 legs
16x18 legs
18x24 kick
7x14 snare
Talerze perkusyjne - Zildjian
Pałki - Vater
Universal Model
Membrany - Evans
Sprzęt - DW

http://pl.youtube.com/watch?v=j_cnhaPgZ04

http://pl.youtube.com/wat...feature=related

voldi9, trzymaj się z daleka od tego produktu perkusjopodobnego . Te 1100pln to na zestaw z blachami czy tylko na bębny? Rozsądnie pisząc , za tą kasę to raczej fajne śmigane Amati + coś , co przypomina talerze perkusyjne . Jest tutaj na forum nawet fajna Amati za 450pln ale trzeba kilka drobiazgów do niej dokupić . Zaglądnij do działu "Sprzedam" .


http://www.allegro.pl/item444952281_super_perkusja_blachy_stolek_palki_gw_kurier_0zl.html

Co sadzicie o tej?
voldi9, trzymaj się z daleka od tego produktu perkusjopodobnego . Te 1100pln to na zestaw z blachami czy tylko na bębny? Rozsądnie pisząc , za tą kasę to raczej fajne śmigane Amati + coś , co przypomina talerze perkusyjne . Jest tutaj na forum nawet fajna Amati za 450pln ale trzeba kilka drobiazgów do niej dokupić . Zaglądnij do działu "Sprzedam" .

Jakby to... ująć.

Bramka służy temu żebyś nie słyszał np szumiących sprężyn jak nie grasz na werblu.

Czyli po prostu jak przepuścisz przez bramkę werbel i ustawisz go odpowiednio to powinieneś słyszeć go tylko w momencie kiedy po nim tłuczesz. Bo wiadomo że pod wpływem fal dźwiękowych innych instrumentów werbel się wzbudza no i niekiedy jest to bardzo uciążliwe więc stosuje się bramki.


Kompresor zaś służy jakby do obcięcia czegoś głośnego. Jak ktos wrzaśnie coś głośniej niż chcesz np, to kompresor ściszy go do wartości wszesniej przez Ciebie ustawionej.

Mam nadzieję że pomogłem. :P


No nie do końca to co zostało powiedziane jest prawdą. Co do pierwszego posta to kompresor nie stosuje sie jedynie do stopy i werbla. Mogą to równie dobrze być tomy lub inne instrumenty perkusyjne ( z reguły rzadko kompresuje sie talerze). Tak wogóle to kompresje stosuje sie na szereg instrumentów, także wokal. Kompresja służy do wyrównania dynamiki utworu- zmniejszenia różnic w dynamice pomiędzy najgłośniejszymi a najcichszymi fragmentami. Po dobrej kompresji utwór ma większego "kopa" (jeśli chcemy taki efekt uzyskać), jest bardziej żywy. Dobre analogowe kompresory mogą "podbarwić" dźwięk (jak wiadomo w analogowych urządzeniach audio wyst. różnie zniekształcenia co dodatkowo nadaje charakteru śladowi audio). Bardzo dobre kompresory mogą w ogromnym stopniu poprawić brzmienie śladu audio. Oczywiście nie są to żadne korektory ale dobry kompresor to bardzo ważny element bez którego utworowi może zabraknąć tego czegoś -będzie zbyt "flakowaty", pozbawiony wyrazu i uderzenia.
Bramka natomiast tak jak zostało powiedziane "blokuje" sygnał mikrofonu/sygnału do określonej głośności (mocy w db) tzn. jeżeli sygnał nie przekroczy np.2db to nie zostanie on przekazany np. do konsolety. Dopiero po przekroczeniu tej wartości sygnał zostanie "przepuszczony" przez bramke dalej. Należy uważać żeby nie ustawić zbyt mocnej bramki szzzególnie w wypadku osób które w bardzo dużej ilości używają ghost nut. Może bowiem dojść do sytuacji że nie będzie ich wogóle słychać. Dlatego też każdy przypadek obramkowania należy rozpatrywać indywidualnie...
Cześć ;]
W swoim pięknym życiu parokroć spotykałem się, z jak mi wmawiano "pewnymi informacjami" na temat sprzętu perkusyjnego i nie tylko... a najlepsze w tym wszystkim jest to, że niektóre "kwiatki" słyszałem z ust doświadczonych, wiekowych muzyków !

Chciałem założyć temat, w którym wpisywalibyście takie usłyszane przez was rewelacje.

Zacznę od kilku rzeczy, usłyszanych na przestrzeni kilkunastu lat...

1. Talerze perkusyjne robione są z drutu, który się układa w takiego "ślimaka" a następnie rozklepuje - dlatego na powierzchni talerza, dookoła widać kręgi ;]

2. Lars Urlich w piosence "ONE" używał specjalnej stopy, która powodowała, że wystarczyło raz uderzyć nogą a bijak uderzał dwa razy w naciąg


Myślę, że każdy z was jest w stanie dopisać kilka takich pięknych "faktów", które są powielane przez "ekspertów" ;]
rfz jest taka perkusja zildjian? bo chyba sie nie orientuję w temacie. Wg mnie to firma produkująca talerze i akcesoria perkusyjne a nie bębny. No chyba że w tekście nie zrozumiałem i masz bębny polmuza z talerzami zildjian to pisz dokładnie
Witam, co sadzicie o talerzach TALERZE PERKUSYJNE MEINL MARATHON M38, warto kupić?? czy może coś innego proponujecie??

Ja mam jedno pytanko odnośnie dtxpl: jak to jest z padami strefowymi i resztą?

[...] Moduł wyposażony został również w gniada zgodne z przełącznikiem obręczy oraz pady wyposażone w trigery 3-strefowe [...]


Tzn. mogę sobie podpiąć obojętnie jakie pady? Nawet te blach, które można gasić jak prawdziwe talerze?

W większości moduły perkusyjne (nie myślę wyłącznie o Yamahah) tolerują pady innych producentów. Roland rozwiązał to w ten sposób że jeżeli nie wybierze się padu z listy ustawień zapisanych (tu wiadomo są tylko pady Rolanda) to można indywidualnie dobrać parametry czułości, selektywności, przesłuchu i wielu innych funkcji tak by dostosować podpięty pad do swojego stylu gry. Co do padów 3-trigerowych i 2-trigerowych jak najbardziej dają się wykorzystać pod warunkiem że moduł je obsługuje i są łączone przewodami stereo.
Cień, I tu się mylisz bo podpis autora najlepszej reklamy będzie będzie widniał na reklamie.
Organizując ten konkurs byłem święcie przekonany, że to interesująca propozycja dla perkusistów którzy mają zdolności plastyczne na zdobycie dobrego talerza perkusyjnego.
Poza tym takie konkursy są organizowane od czasu do czasu przez inne firmy produkujące talerze perkusyjne oraz bębny, jest to jak najbardziej naturalne i uczciwe. Kto będzie miał ochotę na wymyślenie i zrealizowanie reklamy ten z pewnością weźmie w tym konkursie udział a kto nie ten nie musi sobie wogóle zaprzątać tym głowy.
Proszę niniejszym nie posądzać mnie o jakąkolwiek nieuczciwość bo daleki jestem od "dymania" czy też robienia ludzi w balona.
Pozdrawiam
Nie zaglębiając się w metalurgię i teorię wytapiania, talerze perkusyjne wytwarza się z dwóch podstawowych metali – mosiądzu oraz brązu. Nie ma sensu powielać i przepisywać czegoś co ktoś inny już zrobił, więc po szczegóły zapraszam tutaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/Mosiądz, http://pl.wikipedia.org/wiki/Brązy
Przy wyrobie talerzy nie używa się oczywiście “normowych” stopów, ich receptury są tajemnicami producentów.
Każdy z metali ma swoją specyfikę. Przy czym mosiężnych talerzy nie spotyka się wśród profesjonalnych wyrobów. Metal raczej nieodporny i brzmiący byle jak. Zdarzają się nieźle brzmiące ride'y (te masywniejsze) i hi-haty (tylko ze względu na specyfikę generowania dźwięku)
Brązów używa się kilku, w zależności od zawartości cyny wyróżnia się brązy B8, B10, B12, B18, B20, B22. Stop B8 używany jest zwykle do tańszych serii talerzy. Brzmi bardzo jasno, ma większy atak i krótsze wybrzmienie niż drugi - najpopularniejszy (statystycznie) i najlepszy (subiektywnie) brąz do wyrobu talerzy czyli B20. Stop ten jest trudny do jednoznacznego scharakteryzowania przede wszystkim ciemny i ciepły. Cechy te są oczywiście tylko orientacyjne, ponieważ brzmienie talerza zależy tylko w pewnej i to wcale nie największej części od materiału z jakiego został wykonany (przykładem może być Paiste 2002, talerze (prawie) z brązu B8 brzmiące (i kosztujące) tak (i tyle) jak blachy z tzw. “najwyższej półki”, która jest domyślnie identyfikowana z B20
Temat brzmienia i doboru blaszek będzie odrębny.
Inne brązy, dość egzotyczne są stosowane zwykle przez pojedyńczych producentów gdy któremuś coś strzeli do łba. Przoduje Meinl który ma w swojej ofercie b8, b10, b12, b20 i jeszccze kilka cudów autorstwa swoich metalurgów
Pani i Panowie!
Oto kolejny post z serii spis według modeli. Podobnie jak w przypadku zestawów perkusyjnych proszę o wpisywanie list modeli blach danego producenta od najmniejszego do najwyższego (tudzież od najtańszego do najdroższego)

Aby unaocznić o co mi chodzi:
SABIAN: - przy nazwie producenta prosze podac link do strony producenta
-model x
-model y
-model z

TURKISH:
-model x
-model y
-model z

I tak dalej aż do mommentu wyczerapania producentów:)
A i jeszcze jedno, niech każdy POST będzie otwierał osobną markę (firmę)
zapałki

ride czy crash ? (takie talerze perkusyjne :cool: )
Filmik o tym jak powstają profesjonalne talerze perkusyjne firmy Istanbul Agop http://studiolott.com/agop.mov Naprawde bardzo ciekawe


Co do pierwszego posta to kompresor nie stosuje sie jedynie do stopy i werbla. Mogą to równie dobrze być tomy lub inne instrumenty perkusyjne ( z reguły rzadko kompresuje sie talerze). Tak wogóle to kompresje stosuje sie na szereg instrumentów, także wokal.


Ja nie napisałem że TYLKO do stopy i werbla.
Mimo wszystko dziękuje bo reszta posta bardzo treściwa
Moje nowe gary



Perkusja to Mapex Q Series Fusion, wiśniowa.

W jej sklad wchodzi:
BD: 22x16 (drewniane obręcze)
TT: 10x9
TT: 12x10
FT: 14x14
SD: 14x5,5 (drewniany)
SD: 14x5 - Polmuz

Talerze:
Sabian B8 ’18 crash/ride
Sabian B8 ’14 hihat
Orion Twister ’16 crash
Orion Twister ’20 ride
Amati (jakieś stare, doszlifowane) ~ ‘5 splash/bell

Hardware:
Mapex:
- statyw prosty C300A
- statyw pod werbel S300A
- statyw pod hi-hat H300A
- stopa P320A
- podwójny tom holder

Inne:
-statyw łamany Basix CBS-800
-statyw łamany Power Beat CBBS-160
-statyw Polmuz – splash
-statyw Polmuz – dodatkowy werbel
-krzesełko drewniane + pare poduszek

Naciagi to:
Jak na razie firmówy.

Instrumenty perkusyjne:
-brak-

Plany:
1. Kupno siedziska.
2. Wymiana naciągów na Emperory + Powerstroke.
3. Kupno statywów (wywalić polmuzowskie)
4. Kupno sprężynki do werbla.
5. Ew. Tamburyn, cowbell.


Oceniajcie
Szukam transportu z Warszawy do Poznania w okolicach 28 do 31 maja.

Wyprowadzam się ze stolicy, a że mam kilka gratów, nie mam ich jak zabrać. Chodzi o 2 statywy, dwa werble, stołeczek, talerze perkusyjne, stopka, plecak.

Jeśli ktoś w tych dniach ew. wcześniej lub później jedzie do Poznania, to mogę się dorzucić o paliwa.

Będę wdzięczny za odpowiedź na PW.
Witam!
Jestem dokładnie w odwrotnej sytuacji.
Jako sprzedawce z allegro próbuje się mnie pociągnąć do odpowiedzialności za niedostateczne, opinią kupującego, zabezpieczenie przesyłki. Niestety, czy stety opinia ta nie jest w żaden sposób wiążąca, gdyż przedmiot usługi zabezpieczony była folią z pęcherzykami powietrza, gazetami, a z zewnątrz tekturą i taśmą klejącą. Mimo wszystko kupujący twierdzi, że zabezpieczenie nie było odpowiednie i wymaga zwrotu pieniędzy przedpłaconych na moje konto oraz pokrycia kosztów przesyłki zwrotnej, co wydaje mi się być bezzasadne.
Rozważam jednak przyjęcie uszkodzonych blach (chodzi o talerze perkusyjne) i podział wszystkich kosztów na pół. Takie rozwiązanie wydaję mi się najbardziej "ludzkie" w przeciwieństwie do pozostawiania kupującego samotnego w walce z bezwzględnym i nie równym przeciwnikiem, jakim jest poczta polska. Tym bardziej, że w sytuacji kiedy przesyłka nie była ubezpieczona, a jej wartość niezadeklarowana, nie ma żadnych szans na odszkodowanie. Rozwiązanie podziału wszelkich płatności proponuję polecić również Pańskiemu sprzedawcy.

co to sa blachy? w kontekscie "blachy syczą"
Talerze perkusyjne, czyli hi-hat.


All right reserved.
© filmmix.serwis